Підвищення кваліфікації та самоосвітня діяльність
Самоосвіта- це самостійно надбані знання, з урахуванням особистих інтересів і об'єктивних потреб загальноосвітньої школи, із різних джерел - додатково до тих , що отримані в базових навчальних закладах. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом такої роботи виступає ефект розвитку учнів, а не тільки власне самовдосконалення в особистому та професійному планах.
Форма самоосвіти педагога:
-
поглиблена підготовка до уроків;
-
виконання до курсових та між курсових завдань;
-
заняття на очно-заочних курсах;
-
виступи на семінарах з доповідями;
-
систематичне читання книг та періодичних видань.
Система самоосвітньої роботи вчителя передбачає:
-
поточне і перспективне планування;
-
підбір раціональних форм та способів засвоєння і збереження інформації;
-
оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення свого та колективного педагогічного досвіду;
- поступове освоєння методів дослідницької та експериментальної діяльності.
План самоосвіти вчителя повинен містити:
-
перелік літератури, яку планується опрацювати;
-
визначені форми самоосвіти;
-
термін завершення роботи;
-
передбачувані результати (підготовка доповіді, виступи на засіданні МО, поурочне планування, опис досвіду роботи, оформлення результатів тощо).
Матеріал, зібраний у процесі самоосвіти, доцільно розподіляти окремо і зберігати у вигляді карток, спеціальних зошитів, папок, особистого педагогічного щоденника. Важливе значення у процесі самоосвітніх занять має вміння працювати з літературними джерелами: робити виписки, складати конспект, тези прочитаного, розгорнутий план чи анотацію.
План самоосвіти
План самоосвіти.doc (54784)