Підвищення кваліфікації та самоосвітня діяльність

 

 

Самоосвіта- це самостійно надбані знання, з урахуванням особистих інтересів і об'єктивних потреб загальноосвітньої школи, із різних джерел - додатково до тих , що отримані в базових навчальних закладах. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом такої роботи виступає ефект розвитку учнів, а не тільки власне самовдосконалення в особистому та професійному планах.

Форма самоосвіти педагога:

  • поглиблена підготовка до уроків;

  • виконання до курсових та між курсових завдань;

  • заняття на очно-заочних курсах;

  • виступи на семінарах з доповідями;

  • систематичне читання книг та періодичних видань.

Система самоосвітньої роботи вчителя передбачає:

  • поточне і перспективне планування;

  • підбір раціональних форм та способів засвоєння і збереження інформації;

  • оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення свого та колективного педагогічного досвіду;

- поступове освоєння методів дослідницької та експериментальної діяльності.

План самоосвіти вчителя повинен містити:

  • перелік літератури, яку планується опрацювати;

  • визначені форми самоосвіти;

  • термін завершення роботи;

  • передбачувані результати (підготовка доповіді, виступи на засіданні МО, поурочне планування, опис досвіду роботи, оформлення результатів тощо).

Матеріал, зібраний у процесі самоосвіти, доцільно розподіляти окремо і зберігати у вигляді карток, спеціальних зошитів, папок, особистого педагогічного щоденника. Важливе значення у процесі самоосвітніх занять має вміння працювати з літературними джерелами: робити виписки, складати конспект, тези прочитаного, розгорнутий план чи анотацію.

 

 

 

 

План самоосвіти

План самоосвіти.doc (54784)